سفرمد

5 نکته ای که در مورد پرواز تابستان امسال می دانیم

محصولات به شما این امکان را می دهند که یک بار چیزی بسازید و در هنگام خواب، گشت و گذار یا برنزه شدن در ساحل درآمد کسب کنید! آنها به شما مالکیت درآمدتان را می دهند و به خوانندگانتان فرصتی می دهند تا چیزی از شما بخرند و پس بدهند!

آسمان شلوغ تر، هواپیماها پرتر
بر اساس گزارش گروه صنعت هواپیمایی Airlines for America، حجم مسافر در ایرلاین های ایالات متحده در اواسط ماه مارس در مقایسه با سطوح قبل از کووید-19 53 درصد کاهش داشت، اما نسبت به تاریک ترین روزهای همه گیر، زمانی که به زیر 90 درصد رسید، افزایش داشت.

با جهش نرم، تنها خطوط هوایی دلتا به مسدود کردن صندلی‌های میانی تا ماه آوریل ادامه داده است. در مورد تمدید نظر نمی دهد. (آلاسکا ایرلاینز صندلی های وسط کلاس پرمیوم خود را تا 31 می باز نگه می دارد).

همیشه به دنبال لنز فوق عریض خود نباشید
زوایای تیراندازی را اغلب تغییر دهید
از نظر قانونی از خود محافظت کنید
قیمت‌های هوایی بالاتر به سمت بادهای مخالف کم‌هزینه است
به گفته پیتر بلوبابا، که در موسسه فناوری ماساچوست در مورد صنعت هواپیمایی جهانی تحقیق می کند، با سفر بیشتر مردم، قیمت بلیط هواپیما افزایش خواهد یافت. اما مسافران می‌توانند انتظار قیمت‌ها را داشته باشند زیرا خطوط هوایی به‌دقت قیمت صندلی‌ها را مدیریت می‌کنند.

بزرگترین کاری که می توانید برای برجسته کردن عکس های معماری خود انجام دهید، تلاش برای ایجاد تصاویر بصری جذاب است

با کاهش تاریخ کوپن، شرایط انعطاف پذیر سخت تر می شود
در طول همه‌گیری، بیشتر خطوط هوایی هزینه‌های لغو و تعویض خود را حذف کردند (اگرچه Southwest هرگز از آن‌ها دریافت نکرد)، اما قوانین برای برخی از ارزان‌ترین کرایه‌ها در حال تغییر هستند.

تا آوریل، بلیط‌های اصلی اقتصادی در امریکن و دلتا مانند قبل از همه‌گیری غیرقابل استرداد و غیرقابل تغییر خواهند بود. یونایتد اعلام کرد که تصمیمی برای تمدید معافیت برای کرایه‌های اصلی در تاریخ 31 مارس ندارد یا خیر. از اول آوریل، مسافران JetBlue که کرایه اصلی این شرکت را خریداری می‌کنند، مشمول هزینه‌های تغییر و کنسل خواهند شد.

مسافران همچنان بین لقمه ها نقاب می زنند
حرکت کن، کوکی های بیسکوف. روکش های مرغ و کوکاکولا آماده بازگشت هستند. در طول همه گیری، بسیاری از خطوط هوایی خدمات غذایی را کاهش داده یا حذف کردند، اما در تابستان امسال، خطوط هوایی Frontier قصد دارد فروش مواد غذایی را از سر بگیرد. یونایتد اعلام کرد که سیاست های خود را در هفته های آینده تعدیل خواهد کرد. Southwest قصد دارد به همراه تنقلات خود علاوه بر فنجان آب، نوشابه نیز اضافه کند. دلتا یک سیستم پرداخت بدون لمس جدید را در 16 مارس برای فروش داخلی اجرا کرد، که در حال حاضر محدود به هدفون است، اما انتظار می‌رود که به غذا و نوشیدنی نیز گسترش یابد.

yazdani

Hello! I am Victoria Rawson. I am city skyline and landscape photographer. I fell in love with photography when I bought my first digital camera Canon 5d Mark II back in 2011.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا