آموزش

دانلود آموزش تصویری مهارتهای هفتگانه icdl

یکی از ملزومات زندگی امروز توانایی کار با کامپیوتر میباشد و در همه اصناف یادگیری این مهارت به جذب بازار کار شدن و کسب درآمد بیشتر کمک میکند.

روش های مختلفی برای آموزش ای سی دی ال وجود دارد ولی بهترین روش دانلود فیلم آموزش icdl میباشد که خوشبختانه این امکان در سایت تله تیچرز فراهم شده و شما می توانید با مشاهده چندین باره هر فیلم به صورت عمیق کار با کامپیوتر را یاد بگیرید.

برای دانلود پکیج آموزش icdl 2020 رایگان می توانید به صفحه آموزش icdl مراجعه کنید و فیلم های تخصصی و باکیفیتی که توسط برترین اساتید تدریس شده و تمرکز بر آموزش icdl به زبان ساده از مقدماتی تا پیشرفته بوده را مشاهده نمایید.

آموزش مهارتهای هفتگانه icdl چیست

اولین سوالی که برای یادگیری کامپیوتر مطرح می شود این است که icdl چیست و شامل چه مهارت هایی میشود؟

در واقع icdl مخفف International Computer Driving Licence میباشد که هفت مهارت اصلی کار با کامپیوتر را در برمیگیرد و شما با یادگیری این هفت مهارت می توانید یک مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

شاید این سوال پیش آید که مهارتهای هفتگانه icdl شامل چیست و شما در انتهای دوره های آموزشی icdl چه چیزی یاد می گیرید. این مهارت ها عبارتند از:

  • IT  : در این بخش شما مفاهیم اصلی فناوری اطلاعات را یاد میگیرید.
  • Windows  : در این بخش یاد میگیرید چطور باید از کامپیوتر استفاده کنید و فایل های  موجود را مدیریت کنید.
  • Word ‌ : در این بخش از مهارت های هفت گانه یاد میگیرید با نرم افزار واژه پرداز کار کنید.
  • Excel  : در این بخش کار با صفحه گسترده را یاد میگیرید.
  • Access  : مهارت کار با نرم افزار پایگاه داده را آموزش می بینید.
  • پاورپوینت: در این بخش کار با نرم افزار ارائه مطلب به شما آموزش داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله پاورپوینت چیست را بخوانید.
  • Internet : در این بخش استفاده از ایمیل و اینترنت به شما آموزش داده می شود.

اگر میخواهید بدانید ای سی دی ال چه کاربرد هایی دارد و شما با آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر می توانید به چه کارهایی مشغول شوید و کسب درآمد داشته باشید پیشنهاد ما این است که مقاله icdl چیست را حتما مطالعه کنید.

پکیج آموزش icdl 2020 رایگان

یکی از مهمترین نکاتی که برای انتخاب بهترین آموزش icdl در نظر گرفته می شود این است که تمام مطالب آموزشی به صورت صفر تا صد تخصصی آموزش داده شود و هزینه آموزش icdl کم باشد.

سایت تله تیچرز برای آن که علاقه مندان به این حوزه بتوانند حتی بدون هزینه تحت آموزش قرار بگیرند پکیج آموزش icdl 2020 رایگان را ارائه داده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت تله تیچرز به آدرس www.tele-teachers.com به این آموزش ها دسترسی پیدا کنید و آموزش آی سی دی ال را به صورت رایگان با تدریس برترین اساتید icdl تهران مشاهده کنید.

در پکیج آموزش icdl 2020 رایگان به شما جزوات آموزشی pdf ارائه می شود و شما می توانید با دانلود کتاب آموزش کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته pdf به دفعات، از این آموزش بهره مند شوید و هر ایرادی که در بخش های مختلف آموزش مهارت های هفتگانه دارید را برطرف کنید.

مهمترین مزیت پکیج آموزش icdl 2020 رایگان تله تیچرز پشتیبانی تخصصی و ۲۴ ساعته میباشد. شما هر ایرادی در هر فیلم آموزشی داشته باشید می توانید در صفحه آموزش icdl مطرح کنید تا برترین اساتید آی سی دی ال در کوتاهترین زمان مشکل را بررسی کرده و کاربردی ترین راه حل را به شما ارائه دهند.

در پکیج آموزش icdl 2020 رایگان شما می توانید به صورت حرفه ای تر نیز تحت آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر قرار بگیرید و فیلم های بیشتر را با قیمتی بسیار پایین تر از سایر سایت ها خریداری کنید.

آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر

برای آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر شما منابع زیادی در دسترس دارید و با یک سرچ در اینترنت با نتایج بسیاری رو به رو میشوید اما آیا تمام این منابع برای یادگیری شما مناسب هستند؟ قطعا خیر.

شما باید منبعی را برای آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر پیدا کنید که اول از همه به صورت صفر تا صدی آموزش icdl رایگان مقدماتی تا پیشرفته را ارائه دهد و شما بتوانید با گویش و توضیحات اساتید این آموزش ها ارتباط برقرار کنید.

در آموزش icdl رایگان هدف ما آموزش به زبان ساده icdl و به صورت مرحله به مرحله است و ما برترین اساتید تهران را گرد هم آورده ایم تا این آموزش را با تلاش هر چه بیشتر برای بهره مندی تمام اقشار جامعه تهیه کنند.

مهمترین ویژگی آموزش icdl در سایت تله تیچرز این است که مطابق با سرفصل های آموزش icdl فنی حرفه ای تدریس صورت میگیرد و شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که هر چه به شما توضیح داده می شود مناسب بازار کار است.

دیگر مزیت آموزش icdl فنی حرفه ای این است که در تله تیچرز به شما مدرک بین المللی فنی و حرفه ای اعطا می شود و شما می توانید از مزایای این مدرک برای جذب بازار کار شدن و کسب درآمد بیشتر و حتی مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

البته آموزشگاه های متعددی ادعا میکنند که به شما مدرک فنی و حرفه ای اعطا میکنند اما شما می توانید با یک جستجو و استعلام مدرک فنی و حرفه ای از این موضوع مطلع شوید که آیا به شما مدرک معتبر داده می شود یا خیر.

اگر نمی دانید چطور باید از مدرک فنی و حرفه ای استعلام بگیرید حتما به صفحه استعلام گواهینامه فنی حرفه ای مراجعه کنید و مراحل استعلام گرفتن از مدرک را به طور کامل یاد بگیرید.

فیلم آموزش مهارت‌های کامپیوتر ICDL رایگان

یکی از مهمترین امکاناتی که در سایت تله تیچرز برای کاربران فراهم شده است امکان دانلود فیلم آموزش مهارت‌های کامپیوتر ICDL رایگان میباشد.

شما می توانید تعدادی از بخش های آموزش  icdl را به صورت رایگان دانلود کنید و از پایه تحت آموزش icdl فنی حرفه ای قرار بگیرید.

همچنین شما می توانید با دانلود آموزش icdl رایگان pdf یک منبع تئوری در اختیار داشته باشید و هر زمان که به ایرادی برخورد کردید از این منبع برای رفع ایرادات ای سی دی ال خود استفاده کنید.

فیلم آموزش مهارت‌های کامپیوتر ICDL رایگان مناسب با نیاز های بازار کار تهیه شده است و شما با مشاهده این فیلم ها می توانید برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آماده شوید.

در سایت تله تیچرز شما می توانید پکیج کامل icdl که شامل کتاب آموزش کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته pdf، فیلم آموزش مهارت‌های کامپیوتر ICDL رایگان، مقالات آموزشی icdl، نمونه سوالات icdl و آزمون آنلاین icdl و … را به صورت یکجا دریافت کنید و به منبع آموزشی جامعی دسترسی داشته باشید.

فیلم آموزش icdl درجه 1

آموزش icdl رایگان و پیشرفته به دو قسمت تقسیم می شود و شما می توانید در هر بخش تعدادی از مهارت های هفت گانه کامپیوتر را یاد بگیرید.

در فیلم آموزش icdl درجه 1 به شما مطالب برای آموزش ورد، آموزش اکسل، آموزش اکسس و آموزش پاورپوینت ارائه می شود و شما در این بخش میتوانید 4 مورد از مهارت های هفتگانه کامپیوتر را یاد بگیرید.

فیلم آموزش icdl درجه 1 در تله تیچرز شامل مدرک داخلی میباشد و شما میتوانید با یادگیری این مهارت ها مدرک داخلی دریافت کنید. مدرک این دوره مدرک icdl درجه 1 میباشد و در این دوره به شما نرم افزار های آفیس تدریس میشود .

فیلم آموزش icdl درجه 1 شامل آموزش های کاربردی می باشد و اگر میخواهید به سرعت استخدام شوید و ارتقا شغلی پیدا کنید این دوره میتواند مناسب شما باشد.

اگر میخواهید با موفقیت آزمون فنی و حرفه ای icdl را پشت سر گذاشته و موفق به کسب نمره قبولی شوید و مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید بهترین کار حل نمونه سوالات icdl و آشنایی با سوالات عملی و تئوری این آزمون است.

برای آشنایی با نمونه سوالات ای سی در ای می توانید به صفحه نمونه سوالات عملی icdl رایگان مراجعه کنید و مهارت های خود را بسنجید.

فیلم آموزش icdl درجه 2

سه مهارت باقی مانده که در فیلم آموزش icdl درجه 1 تدریس نشده در این بخش آموزش داده می شود و شما می توانید مبانی کامپیوتر و کار با ویندوز و اینترنت را در فیلم آموزش icdl درجه 2 به طور کامل یاد بگیرید.

با یادگیری این مهارت ها نیز می توانید از سایت تله تیچرز مدرک آموزش icdl درجه 2 دریافت کنید که در این صورت دیگر نیازی به دریافت مدرک آموزش icdl درجه 1 ندارید و می توانید مستقلا این مدرک را بدون پیش نیازی دریافت کنید.

آموزش icdl رایگان pdf

بهترین و کاربردی ترین آموزش icdl آموزشی است که شما بتوانید جدیدترین و به روز ترین اطلاعات را کسب کنید و به منابع تئوری و عملی و ویدیویی دسترسی داشته باشید و بتوانید به صورت آنلاین و آفلاین از این منابع استفاده کنید.

در سایت تله تیچرز شما می توانید آموزش icdl رایگان pdf را دریافت کنید و با دانلود کتاب آموزش کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته pdf در هر زمان به جدیدترین مطالب آموزشی دسترسی داشته باشید.

در این سایت هر آنچه اساتید تدریس میکنند در قالب فیلم و جزوه پی دی اف در اختیار کارآموزان قرار میگیرد و به روش های مختلف برای ارتقا سطح کیفی آموزش تلاش می شود.

آموزش icdl برای آزمون استخدامی

مهمترین ویژگی که یک آموزش باید داشته باشد این است که متناسب با نیاز های بازار کار باشد و کارآموزان را برای استخدام شدن آماده کند.

اساتید ما تمام تمرکز خود را روی آموزش icdl برای آزمون استخدامی گذاشته اند و شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که هر آنچه برای استخدام شدن نیاز دارید بدانید را به صورت عملی و تئوری آموزش میبینید.

در سایت تله تیچرز نمونه سوالات icdl نیز قرار داده شده و شما می توانید از این منبع نیز برای آشنایی با سوالات استخدامی استفاده کنید و دانش خود را برای جذب بازار کار شدن نیز محک بزنید.

دریافت مدرک کامپیوتر

مهمترین مورد در بحث آموزش کسب مدرک معتبر از آموزش دیده شده می باشد. وقتی شما زمان و هزینه ای صرف یادگیری می کنید انتظار دارید در قبال این آموزش مدرک معتبری نیز دریافت کنید تا بتوانید به سرعت جذب بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

پکیج آموزش icdl 2020 رایگان و آموزش پیشرفته icdl در تله تیچرز شامل مدرک بین المللی فنی و حرفه ای و مدرک داخلی می باشد و شما می توانید با شرکت در آزمون آنلاین تله تیچرز اقدام به دریافت این مدرک ها کنید.

با دریافت مدرک فنی و حرفه ای icdl خیلی سریع جذب بازار کار میشوید و می توانید حتی برای مهاجرت به سایر کشورها نیز از مزایای این مدرک استفاده کنید.

برای دریافت مدرک کامپیوتر معتبر می توانید با همکاران ما در تله تیچرز تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

هزینه آموزش icdl

راه های مختلفی برای آموزش icdl وجود دارد که هم می توانید با دانلود فیلم آموزش icdl به مطالب آموزشی تخصصی دسترسی پیدا کنید و هم می توانید با شرکت در دوره های حضوری از مزایای حضور استاد و رفع اشکال و حل تمارین استفاده کنید.

هزینه آموزش icdl در تله تیچرز در صورتی که آموزش به صورت فیلم باشد ارزان تر از کلاس می باشد و شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه نسبت به سایر سایت ها فیلم آموزش icdl را دانلود کنید و از خدمات پشتیبانی نیز بهره مند شوید.

هزینه آموزش icdl به صورت حضوری کمی بالاتر از فیلم آموزش icdl می باشد ولی شما با شرکت در این کلاس ها می توانید به صورت پیشرفته تر تحت آموزش کامپیوتر گام به گام قرار بگیرید و مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

برای اطلاع از هزینه آموزش icdl می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا