سفر

دلایلی برای یادگیری زبان محلی قبل از سفر

وقتی به استرالیا برگشتم، این دقیقاً همان کاری بود که انجام دادم. تصمیم به یادگیری ایتالیایی زندگی من را برای همیشه تغییر داد، از جمله محل زندگی، نحوه سفر و شغلم.

یادگیری زبان محلی یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید قبل از هر سفری بگیرید. یادگیری حتی چند عبارت به شما این امکان را می دهد که ارتباط برقرار کنید و سفر را به شیوه ای متفاوت تجربه کنید. این به سفر شما عمق و ظرافت می بخشد و آن را به یاد ماندنی تر می کند و همچنین دری را به روی فرصت های جدید باز می کند.

در اینجا 6 دلیل برای یادگیری زبان محلی قبل از سفر بعدی آورده شده است.

  1. احتمال اینکه شما را از دست بدهید کمتر است
    یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای خراب کردن یک سفر این است که در جایی گیر کرده باشید یا به کمک نیاز داشته باشید اما به دلیل اینکه به زبان محلی صحبت نمی‌کنید احساس درماندگی کنید.

سپس لحظاتی پیش می‌آید که می‌دانید در حال غرق شدن هستید، اما نمی‌دانید چگونه می‌توانید از آن خلاص شوید. این امر به ویژه در مورد رانندگان تاکسی صادق است.

  1. پیدا کردن دوستان جدید آسانتر است
    ملاقات با افراد جدید و پیدا کردن دوستان یکی از بزرگترین پاداش های سفر است. و همه چیز با یک سلام ساده مانند Ciao!، Bonjour!، !Hola¡، Hej!، Konnichiwa!، یا Ni Hao شروع می شود! یک مکان عالی برای شروع یادگیری این پنج کلمه / عبارت است:

سلام
لطفا
متشکرم
من می خواهم…
خداحافظ
در یک سفر دخترانه به سیسیل، من با چهار نفر از نزدیکترین دوستان انگلیسی زبانم که همگی به سطوح مختلف ایتالیایی صحبت می کردند، سفر می کردم. در شب اول، رستورانی را در خیابان اصلی پیدا کردیم. مملو از مردم محلی بود، بدون بینش منوی توریستی. روبروی ما یک خانواده کوچک نشسته بودند. رئیس خانواده، لا ماما (به نام ماریا)، مورد توجه ما پنج نفری قرار گرفت و من را برای گفتگو دعوت کرد. او به داستان چگونگی حضور همه ما در زادگاه او و این رستوران محلی بسیار علاقه مند بود.

  1. این کار درستی است
    مهمترین دلیل برای یادگیری زبان محلی مودب بودن آن است. مهم نیست که به هلند یا نروژ سفر می کنید، جایی که مردم به انگلیسی عالی صحبت می کنند – چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که شما مهمان هستید.

به این فکر کنید که انگار به خانه یکی از دوستانتان می‌روید. آیا قبل از ورود کفش های خود را پاک می کنید یا حتی آنها را در می آورید؟ این نوع نجابت رایج به طور طبیعی به وجود می آید، بدون اینکه واقعاً به آن فکر کنیم. اما از آنجایی که کمتر از دیدن خانه یک دوست به مسافرت می رویم، گویی فراموش می کنیم که چگونه مودب باشیم.

yazdani

Hello! I am Victoria Rawson. I am city skyline and landscape photographer. I fell in love with photography when I bought my first digital camera Canon 5d Mark II back in 2011.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا