سفر

شهر اسکاتلند در انگلیس گیر افتاده است

مانند فرمان باستانی مفروض و مورد مناقشه ای که در یورک آمده است، شلیک یک اسکاتلندی با تیر و کمان از دیوارهای تاج دار شهر کاملاً قانونی است. به جز روز یکشنبه

مرکز تفسیری، فرهنگی و آموزشی ساکاجاوه
والدین اولین و مهمترین مربی فرزندان خود هستند.

ساکاجاویا زمانی که شوهر تاجر فرانسوی-کانادایی او به عنوان مترجم برای لوئیس و کلارک استخدام شد، بخشی از اکسپدیشن شد. قبل از بازدید از مرکز تفسیری، فرهنگی و آموزشی ساکاجاوه، من فقط نام این زن جنگجو را می شناختم. من درک کمی از اهمیت و قدرت ساکاجاوه داشتم.

در حالی که این مرکز تفسیری کوچک است، بینشی آموزشی از زندگی ساکاجاویا، سهم جدایی ناپذیر او در موفقیت اکتشاف اکتشافی سپاه لوئیس و کلارک و دیدگاه مردم او و کشورشان رودخانه سالمون و لمهی به شما می دهد.

فعالیت در خانه
در کنار بچه‌ها حضور داشته باشید، در کنجکاوی‌های آن‌ها شرکت کنید، علایقشان را دنبال کنید و در لحظه با آن‌ها تعامل داشته باشید.

یک کتاب کار عالی برای بچه‌ها وجود دارد (دسترسی آنلاین) که در آن می‌توانید درباره Sacajawea، اکسپدیشن و افراد او با فعالیت‌های سرگرم‌کننده مانند شکستن کدها، یادگیری هند هندی صحبت کنید. و تیپی خود را درست کنید.

برای فعالیت مدرسه خانگی خود آماده هستید؟
شکار لاشخور جذاب مرکز راهی عالی برای بچه ها برای یادگیری بیشتر در مورد این منطقه است. این یک تجربه یادگیری سرگرم کننده بود که به دختران ما کمک کرد تا با زندگی در روزهای معدن ارتباط برقرار کنند.

yazdani

Hello! I am Victoria Rawson. I am city skyline and landscape photographer. I fell in love with photography when I bought my first digital camera Canon 5d Mark II back in 2011.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا