آموزش

پروژه طراحی سایت با html و css

اگر به دنبال آموزش رایگان طراحی قالب سایت با HTMLو CSS هستید با ما همراه باشید. در این مقاله آموزشی قصد داریم که آموزش رایگان طراحی قالب سایت با کمک زبان های سمت کاربر html و css را به شما آموزش دهیم تا به کمک html و css توانید بهترین قالب ها را برای وب سایت خود طراحی کنید.

قبل از هر توضیحی پیشنهاد می کنیم برای شروع از تماشای فیلم رایگان آموزش html و css شروع کنید. این توسط تیم حرفه ای آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران تدوین شده است.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس ها: 02166919633 الی 6

آموزش طراحی سایت با html و css

قبل از اینکه بخواهیم توضیحات جامعی در مورد آموزش طراحی وب سایت به کمک زبان های html و ‌css ارائه دهیم قصد داریم ابتدا شما را کمی با این دو زبان سمت کاربر آشنا کنیم.

در ابتدا به معرفی زبان نشانه گذاری html می پردازیم. در ضمت اگر شما برای طراحی سایت به یک تیم حرفه ای احتیاج دارید ما تیم طراحی سایت تهران را به شما معرفی می کنیم. تیمی حرفه ای با رزومه ای حرفه ای.

Htmlچیست

مخفف عبارت Hyper Text markup Language یک زبان مرجع و یا یک زبان مادر برای تمامی صفحات وب سایت و هر نوع صفحه وبی که شما در بستر اینترنت مشاهده می کنید می باشد.

این زبان نشانه گذاری با کمک یک سری از تگ های نشانه‌گذاری ساختار یک صفحه وب را برای شما ایجاد می کند.

س اختار زبان html به شکل زیر است  :

<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title>Aryatehran</title>
</head>
<body>
<h1>website design training</h1>
<p>free site design training </p>
</body>
</html>

در قطعه کد زیر که مشاهده می کنید ساختار کلی زبان مرجع html برای ایجاد یک صفحه وب می باشد.

و در این قطعه کد شما عبارت DUCTYPE  HTML! را مشاهده می‌کنید که این عبارت به این معنی است که شما دارید از جدیدترین نسخه زبان نشانه گذاری html یعنی نسخه html۵ استفاده می کنید.

سایر تگ های نشانه گذاری که در این ساختار استفاده شده است هر کدام معنا و مفهوم خاصی دارند و هر کدام برای ساختار یک قسمت از صفحه وب استفاده می شوند به عنوان مثال  تگ Title برای مشخص کردن عنوان یک صفحه استفاده می شود، تگ body شامل تمام محتویاتی از که در بدنه یک صفحه وب مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند نوشته ها، تیتر ها، عکس ها، ویدیو ها و غیره.

معرفی زبان CSS

‏css مخفف عبارت Cascading Style Sheets است، و صفحه وبی را که شما به کمک زبان نشانه گذاری html ساخته اید می توانید به کمک زبان css به آن استایل بدهید.

نقش html و css در طراحی سایت

شما اگر وب سایت را یک ساختمان در نظر بگیرید بدن و اسکلت ساختمان را با کدهای html می سازند و رنگ و لعاب و زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان هم با استایل های css  ایجاد می‌شود پس شما برای طراحی یک وب سایت زیبا و کاربرپسند در ابتدای کار نیاز به یادگیری این دو زبان پایه دارید.

البته به یاد داشته باشید که یادگیری html به تنهایی به دلیل این که نتیجه و محصولی ندارد بسیار برای شما سخت می شود و بهتر است که شما html و css را با هم یاد بگیرید و در قالب یک آموزش پروژه محور سعی کنید که یک قالب زیبا و حرفه ای را با زبان html و css بسازید.

فیلم آموزش رایگان طراحی قالب سایت با HTMl و CSS

در صورتی که شما برای یادگیری طراحی وب سایت به کمک زبان HTML و CSS علاقه مند هستید که آموزش خود را با مشاهده فیلم های آموزشی دنبال کنید که این روش هم یکی از بهترین روشها برای آموزش و یادگیری است می توانید با مراجعه به صفحه طراحی سایت رایگان در وبسایت مجتمع فنی آریا تهران ویدیو های آموزش رایگان طراحی قالب سایت با HTML و CSS را که به صورت کاملاً رایگان در این صفحه قرار داده شده است را مشاهده نمایید.

این صفحه تعداد زیادی فیلم برای طراحی و ساخت قالب های حرفه ای و زیبا قرار داده شده است شما می توانید این ویدیو های آموزشی را مشاهده کنید و در صورتی که نیاز به هر گونه سوال و یا راهنمای هم داشتید میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت آریا تهران با تیم پشتیبانی وب سایت در ارتباط باشید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند.

همچنین در این صفحه در انتهای صفحه هم کاربران بسیار زیادی سوالات متداول را مطرح کردند که شما میتوانید این بخش را هم مطالعه کنید چراکه سوالی که برای شما به وجود آمده است ممکن است یکی از سوالات کاربران قبلی باشد که توسط تیم پشتیبانی وبسایت آریا تهران پاسخ داده شده است.

اگر به طراحی وب سایت بدون کدنویسی علاقمند هستید، حتما از فیلم آموزش طراحی سایت رایگاناستفاده کنید.

پشتیبانی وبسایت آریا تهران به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس ها: 02166919633 الی 6

آموزش رایگان طراحی قالب سایت

همانطور که می‌دانید آموزش طراحی قالب سازی یکی از محبوب ترین آموزش ها به حساب می آید زیرا شما را به مهارت می‌رساند که به راحتی می توانید درآمد چند میلیون تومانی در ماه برای خود داشته باشید.

همچنین افراد زیادی برای راه اندازی وب سایت خود قصد دارند یک طراح سایت شوند تا هم ایده هایی که در ذهن دارند را اجرا کنند و هم به کسب یک مهارت برای آینده به عنوان یک موقعیت شغلی از آن استفاده کنند.

و یک مورد دیگر این که امروزه همه کسب و کارها به این سمت رفته اند که قصد دارند خدمات و محصولات خود را از طریق وب سایت های اینترنتی به کاربران مختلف در سراسر دنیا معرفی کنند پس به همین دلیل است که شغل طراحی وب سایت یکی از مشاغل پردرآمد در دنیا محسوب می شود.

آموزش رایگان طراحی قالب وب سایت با Html و css می تواند شروع خیلی خوبی برای شما باشد تا بتوانید اولین قدم را در راستای حرفه ای شدن در این شغل پردرآمد محکم بردارید.

سوالات متداول در مورد آموزش رایگان طراحی قالب سایت html و css

بخش زیر به برخی از سوالات متداول کاربران و هنرجویان علاقه‌مند به یادگیری طراحی قالب سایت با html و css پاسخ داده ایم، بخش را مطالعه نمایید چرا که ممکن است شما هم این سوالات برایتان به وجود آید.

چگونه وارد بازار کار طراحی وبسایت شویم

برای ورود به بازار کار پر درآمد طراحی وب سایت اولین قدم یادگیری زبان html و css است.

که شما می توانید با آموزش های رایگان طراحی وب سایت در وب سایت آریا تهران این مهارت را به خوبی یاد بگیرید.

بعد از اطمینان به عنوان یک منبع کسب درآمد ممکن است این سوال برای شما به وجود آید که چگونه پروژه کاری بگیرید و از کجا شروع کنید.

اول اینکه برای ورود به بازار کار همانطور که می‌دانید باید متخصص باشد و برای این کار نیاز به کسب تجربه و مهارت دارید.

از توصیه ما به شما این است که اولین تجربه کاری خود را با گرفتن سایت از مشتری شروع کنید و بهترین کار شروع طراحی یک وب سایت برای خود و داشتن یک نمونه کار خیلی خوب می باشد.

زیرا با داشتن نمونه کار و بهبود مهارت های خود می توانید کارهای جذاب‌تری ارائه داده تا بتوانید اعتماد مشتری را به خود جلب کرده و به راحتی کار بگیرید.

منبع : isna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا